Tre veckor kvar!

Igår hade jag min första riktiga ångestattack och just då hade jag ingen lust att åka till USA längre. Mamma försökte uppmuntra och peppa mig, jag ville bara gräva ner mig någonstans. Tack och lov så gjorde Malins kalas/tjejmiddag susen på mitt deprimerande humör som troligtvis också hade med vädret att göra. Jag kramade om Becca och sa:
"Idag ville jag inte åka till USA",
Becca(på ett ungefär): "Du kommer klara det gumman, det vet jag att du gör"
Tre tysta sekunder
....
"Jag vill inte heller att du ska åka!"

naw, gumman!



<3

TRE VECKOR!
Jag vill, jag kan och jag vågar!

Och idag åkte min nyfunne och framtida au pair kompis iväg till USA.
Lycka till, Jasmine! See ya in Connecticut!

/n

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är glad att jag inte fått någon sådan attack än. Tror jag är so head over heels for this att det kommer nog komma precis innan jag åker eller när jag väl är i USA.



Men jag tror det kommer gå alldeles super för dig, no doubt! Annars peppar jag dig här på bloggen :D

2010-07-26 @ 20:30:55
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Oj vad DU skall åka och vad du kommer att åka!!!



Sitter på hotellet i stamford nu och jag är på moln. varit vaken i över 24 timmar med byten bilresor och väntan...

men både jag och de 3 andra svenska Au Pairna är överrens om att detta kommer bli grymt!!

Ses om 3 veckor. :) Usa, och Connecticut är fantastiskt!! :)

2010-07-27 @ 04:29:53
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0