Fullt ös, medvetslös!

Dagen har rullat på ganska fort hittils. Jag ställde klockan på åtta för att jag skulle upp, cykla till pappa och käka frukost med honom och Hanna. Tror ni att jag gick upp? Nejdå, självklart inte, jag stängde av alarmklockan och slängde mig tillbaka i den sköna goa sängen som jag inte sovit i på sex veckor. Så istället käkade jag egen frukost hemma runt niosnåret, packade gymväskan och hade sedan ett kärt återseende med min röda monark cykel, fy vad jag kommer sakna den i USA! Sedan åkte jag ut till norrboda för att leka med Hanna i ca två timmar. Kanske är det sista gången jag fick umgås med henne innan USA, fatta de kanske kommer ta ca ett år innan jag får se henne igen. :( För nu åker de till Öland, där jag precis har bott en längre tid och sedan Stockholm och en massa grejer. Jag tänkte på det när jag kramade henne hejdå. Men så sa pappa att de förmodligen kommer vara hemma i slutet av vecka 30 så då finns det en chans till. :) Sedan har jag varit på gymmet också. Var inte motiverad för fem öre egentligen, ville bara hem och sova men sedan gick jag över tröskeln och kom in i den välbekanta lokalen och sjuttsingen vad taggad jag blev. Körde i en och en halv timme! Bra det efter sex veckors frånvaro. ;D Om en halvtimme ska jag träffa jessica och Karin över en fika på Thimons och innan det ska jag hinna göra mig i ordning och boka tågbiljetter till Helsingborg. Jag ska även skika in mina sista dokument till CC:

- Slutbetyg från gymnasiet
- Körkortskopia

Sedan blir det grill med mamma och Sören ikväll.
Fullt ös medvetslös!
Ja, stämmer nog ganska bra när den här dagen är slut. Haha.
Bäst jag skyndar på nu!
/ n



Jag och Hanna i Tunisien hösten 2007 :)

Kommentarer
Postat av: marie

HALLÅ, vad ska du göra i Helsingborg?!?! :O SKa du dit på festivalen ? :D

2010-07-19 @ 15:40:13
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0