Avskedsfest blir det !

Som många redan säkert vet så är avsked nog bland det jobbigaste jag vet. Om jag lyckas lämna alla här hemma utan att fälla en endaste tår, ja då är jag imponerad av mig själv kan jag säga. Men som sagt, det är bara för ett år. Ett år går fort och tiden kommer bara rusa iväg. Jag menar hur fort har inte de senaste fyra månaderna gått? och det senaste haövåret, jösses, känns ju som om det var julafton igen. Snart är det dags att julhandla igen! ;) Innanvi vet ordet av det kommer jag vara hemma igen.

Trots att jag hatar avsked kan jag inte åka utan att säga hejdå till alla. detta kommer att ske i form av en avskedsfest onsdagen den 11 augusti. ja, ni som kommer vet ju redan. Det blir grymt! Planerna är att vi ska grilla så ta med eget kött. Hoppas så på fint väder för då ska det allt utnyttjas, kubb, fotboll, utomhuslekar, ja, inte vet jag! Men kul ska vi ha!


Lisa och jag när vi var i parken och stekte idag! :)


I love my friends!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0