27 dagar kvar!

Eftersom jag inte bott hemma på sex veckor så hade det ju hänt lite grejer när jag kom tillbaka. Bland annat så var mitt visum hämtat. Känns så coolt när tittar på det, då känner man att det är nära alltså. Ett brev från CC hittade jag också på bordet med ett schemat till trainingschool i New York de första dagarna och ännu mer information.
Än en gång: NU är det nära!
pirr, pirr





Har förresten haft världens mysigaste eftermiddag/kväll med underbara Malin!
Glass och chill i Lekeryd, det gillas! Skedarna var dock slut så våra efterlängtade bägare var hotade. Vi gick till Ica nära för att köpa skedar men upptäckte till vår förskräckelse att det stänger vid kl 18.00 (!!) på vardagar. Hittade en mack, sprang in och fick varsin plastsked gratis. Våra mellanbägare med mjukglass var räddade. Dock var den vita chokladtoppingen (som jag hade tänkt att testa, tror den är ny) slut. Så blev Noisette istället men vi var lika glada för det. :)
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0