Happy New 2011!

Sitter på bussen till Marie i Boston.
Wihoo!
Kan inte fatta att vi inte setts sedan training school, att det är hela fyra månader sedan dess. Tänker man på det så inser man hur fort tiden har gått. Ska bli så kul att träffa henne igen!


Jag, Nana och Marie, jag tror det är när vi står i kön till Top of the Rock (?) (snodde bilden av Mariepa facebook,hihi)

Om ni inte orkar vänta på bilderna från Californien så finns näastan alla ute pa fejjan nu. Så kolla där.
http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=266786&id=672944129

Ni kan också kolla in den här tjejens blogg som ar mycket bättre än mig på att uppdatera om resan.

http://tindes.se/ 


Slutligen:
GOTT NYTT ÅR!

Mitt nyår firande bestämdes väldigt hastigt och lustigt. Men för tusan, det är ju det impulsiva som brukar bli lyckat. Titta bara på min Och Tindes roadtrip i LA. När hhon hämtade upp mig på flyplatsen hade vin inte en aning om vart vi skulle sova, kl 11 pm! Men det löste ju sig på bästa roliga sätt, ett skabbigt motell med en skylt som blinkade. Någon gång ska man ju uppleva dte också. ;) 

Nåväl, jag vet att det kommer bli bra. Det är ju Boston.
Många au pairer äker till Nyc idag, men jag vet inte om jag hade velat stå och trängas med alla tusentals människor pa Times Square. Det hade vart coolt, men man vill ju gärna ha lite andrum, haha. Har hört at det knappt går att ta sig fram där på nyårsafton´och att det finns folk som typ tältar flera dagar innan för att få plats. Folk är galna alltså. Lccn jag bodde hos under min rematch sa att Nyc är ett av de mysigaste ställerna att fira jul på och att Boston är perfekt för Nyår, så kan ju inte bli annat än bra då. Kommer ju dessutom ha trevligt sällskap. :D

Best Wishes,
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0