Sugar Cookies

E fick bland annat ett cookie set i hanukha present vilket gjorde att vi hade fullt upp hela fredagseftermiddagen. Jag laddade aven ner spotify pa min datot, FINALLY! Fy vad underbart det var att logga in dar och se vara listor, sag att min lista fran avskedfesten var kvart till och med. Sa nu har jag gjort en lista med latar som paminner mig om USA, Jossan och Bellan, ta INTE bort den, okej! Och lat inte heller nagon annan manniska komma dit och ta bort den som forra gangen, haha ;) I alla fall sa lyssnade vi pa julmusik medans vi bakade och jag kan inte ens beskriva med ord hur underbart det var, jag kande mig sa hemma, utan att langta hem liksom. MYS var det, och har ser ni resultatet av mina och E's sugar cookies. :)







Det ar sa mkt jag vill skriva om har i bloggen, ni anar inte!
Men klockan ar liksom redan kvartover tio har borta och jag borde folja Elins rad att ga och lagga mig innan tio varje kvall sa att jag inte ar sa trott pa helgerna. (Jag somnade till pa Emilias konsert, pinsamt!) Men det ar ju inte sa latt nar man inte slutar forran 9 och det ar sa mkt man vill hinna med innan man gar till kojs liksom. 
Naja,de kommande inlaggen kommer i alla fall att handla om foljande: 

- Weekend in NYC with my hostfamily 
- Weekend with Emilia and Elin
- Decorate the Christmas Tree
 
Den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange. ;)
God natt !
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0