Kids, kids, kids

Ungar ar ju helt unbelievable!
E gav mig en riktigt knivig morgon.
Eller forresten har alla morgonar denna veckan varit knivigare.
Jag skulle saga att hon sover for lite, hopn skulle behova somna in redan vid 9 om hon inte ska vara sa morgontrott som hon borjat bli.

I alla fall forst skriker hon pa mig, ar jattesur, arg och utbrister att hon hatar mig. Att jag forstor hennes liv och sa vidare.
Nasta stund sitter hon sa snallt i mitt kna och vill inte att jag ska ga.
Haha,
som sagt, ungar ar ju helt otroliga.

Nu ska jag gora mig redo innan Elin kommer och hamtar mig.
Dagens stopp: IKEA! :)

/ n

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja ungar är roliga!!



Ikea! Mysigt! Vad blev dagens inköp??



Saknar dig gumman!



Puss<3

2010-12-15 @ 16:58:39
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0