It's Time For a Friend Date in NYC!

Yes, pa Sondag, antligen, antligen ska jag och Angelica ses igen.
Det var inte igar.
Senaste gangen var den 13 Augusti i somras, pa min avskedsfest, tre dagar innan jag lamnade Sverige.
Men nu ar det dags.
Kommer ta bussen tidigt pa morgonen till New York dar vi ska motas upp for en heldag pa Manhattan tillsammans.
Anne ar au pair pa Long Island och har precis som jag ca 2 timmar in till Nyc. Darfor tyckte vi att det var en bra ide att motas halvvags.

Ska bli sa skont att traffa en av mina fina vanner fran Nassjo, nagon man har en sa pass nara relation med redan sedan innan, nagon som far en att kanna sig som hemma. Har kant att jag behover det i ett bra tag nu. Och Anne, du ar precis en sadan person. :)



Fy tusan vad jag langtar tills jag far krama om dig igen.
Och det ar SNART det!


Kommentarer
Postat av: Geirmerethe

Great idea make it site. Thank you.

2010-12-23 @ 11:20:31
URL: http://geirmerethe.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0