In 121 days!

It's finally confirmed!
In 4 month I will be together with my lovely family again! <3

Fick precis ett mejl av pappa som berattade att de bokat resan till USA i var. Den 16 april anlander pappa, Ann-Marie, Jossan, Bellan och Hanna i New York, Eftersom det ar en lordag hoppas jag att jag kan mota upp de dar och spendera en natt pa hotellet tillsammans med dem. Pa mandagen ska de komma till mig i Philadelphia, jag kommer jobba den veckan, men bara med killen eftersom ovriga familjen kommer vara bortrest. Och jag menar han ar ju 15 ar, sa det enda jag behover gora ar ju i stort sett bara att laga mat och skjutsa honom fram och tillbaka till traningen. Vilket betyder att jag kan spendera ganska mkt tid med min familj i alla fall. Pa fredagen darefter kommer vi flyga till Orlando och Disney World ett par dagar, sedan hyra bil och stanna resetn av tiden i Miami. Sedan skills vi at olika hall, familjen tillbaka till NYC och jag tillbaka till Philadelhphia. (Det dar sista vill jag helst inte tanka pa just nu)

Jag sitter seriost har och lipar.
Vet inte om det ar for att jag ar sa lycklig att jag snart kommer fa se dem igen eller om det ar for att det kanns som en evighet fram till dess... Bade och kanske..

121 dagar !!

Helst av allt vill jag ju sjalvklart ha min mami har ocksa. Behover dina varma kramar om dagarna, men de far jag vanta pa anda fram till auugusti, september nagon gang. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig...


Na val, Tinde och jag bokade hostel igar for LA, sa nu kan man saga att allt infor det ar klart, maste bara hitta en resvaska. Tror min ar for stor. hehe.. Tanka sig att det ar redan pa lordag, tva dagar!! Kanner mig redan stressad med packningen...

Ciao!
/ n

P.S Hoppas allt gar bra med julforberedelserna infor imorgon.
Jag onskar jag kunde vara dar med er!

Kommentarer
Postat av: Kent

Dagarna går fort nu Natta då vi får återförenas. Men vad gäller resväska så borde väl familjen ha ngn att låna, eller? Det är klart du behöver den ju i april förstås!

Kram my love

Pappsen

2010-12-23 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0