I don't like this feeling...

Har borjar fundera pa om min hemlangtan nagonsin kommer ga over eller om jag ar ett hopplost fall.
Trodde att det hade bvorjat ga over, att det blev battre men den har veckan har verkligen varit hemsk. Jag har varit sa otroligt kanslig att det inte har behovts mkt for att jag ska vara nara till tarar. Men hur ofattbart det an ar sa gar faktiskt tiden, den flyter fram genom varenda dag och det ar redan december. Konsten att inte tanka pa att det ar hela 8 - 9 manader kvar innan jag far traffa alla dar hemma igen ar inte latt. Kanner mig svag. Samtidgt arg for att de har kanslorna inte kan slappa nagon gang, att jag maste forsta hur viktigt det ar att ta vara pa varenda dag har for nar jag kommer hem kommer jag langta tillbaka och kanske till och med onska att jag kunde gora det har igen. 

Det ar tungt och manga ganger ar jag pa vag att falla men jag star fortfarande upp och kampar. 



Jag behover er!
/ n

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman! Du är stark, du klarar det här :) Det vet jag.



Om detta kan muntra upp dig lite, så tog jag KÖRKORT igår!!!!!!!!!!!! :)



JIPPIE!! :)



<3

2010-12-17 @ 23:28:56
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Elina

Ålskade du <3 Du kan och kommer klara det, nånstans så bara når man botten och sen kan det inte bli värre, inte jätte positivt kanske. Men mkt värre blir det inte :)

Saknar dig massa! Du är underbar <3

2010-12-21 @ 17:46:24
Postat av: Mia

Jag känner precis som du, även om du redan har gjort ganska mycket mer av ditt år här i staterna. Man vill bara njuta av tiden när man är här, men det är svårt när man av nån anledning får sån himla hemlängtan.. :) Hoppas allt är bra annars! Mia i Colorado

2011-03-15 @ 01:48:02
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag känner precis som du, även om du redan har gjort ganska mycket mer av ditt år här i staterna. Man vill bara njuta av tiden när man är här, men det är svårt när man av nån anledning får sån himla hemlängtan.. :) Hoppas allt är bra annars! Mia i Colorado

2011-03-15 @ 01:52:18
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0