Helgens planering

Min fina mamma undrade vad som hander i helgen.

Jo, imorgon ska jag jobba som vanligt till typ 1,2 pm nagon gang. Sedan ska jag och Elin ta taget in till Philly och ga pa Lussefirande. Lussefirandet borjar dock redan vid typ 12 sa jag hoppas viinte missar luciataget. Ska bli saa mysigt! Efterat tar vi taget vidare mot Media dar Emilia hamtar upp oss vidare mot hennes slott i Chadds Ford dar vi kommer spendera natten. Sedan pa sondagen hade vi tankt hanga med Emilia till West Chester och se hennes kors konsert. Efterat blir det troligen middag eller fika nagonstans innan vi aker tillbaka till Bryn Mawr.

Sa dar har ni planeringen infor helgen. :)
Ska bli riktigt skont att ater igen komma harifran ett litet tag.
/ n

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart i Philly är luciafirandet? :)

2010-12-03 @ 21:48:46
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Kramis på dej! Hoppas du får kul ihelgen,Tack så jättemycket för kortet vi fick från dej! Vi blev så glada !! I helgen är det julmarknad här i Eksjö,så det blir väl att gå på den en sväng.Det är spännande att läsa vad du gör och hur det går för dej på bloggen tycker det är väldigt bra gjort av dej att vara så långt hemifrån så länge! Du är tuff du!! Kram från oss i eksjö

2010-12-03 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0