Happy Holidays!

Merry Christmas and a Happy New Year!




Happy Holiday wishes from Philadelphia!


Jag hade nog adrig ans kunnat forestalla mig hurjobbibgt det skulle vara under jul har. Att jag skulle bli sa kanslig och grata sa mkt. Just nu finns det inget stalle jag hellre vill vara pa an hemmahemma, i Sverige med mina nara och kara. Jag saknar er sa mycket att jag mar illa. Jag som brukade alska julen vill bara att den ska vara over just nu med forhoppning att allt ska kannas battre i 2011. Jag vill inte ma sa har, jag vill inte kanna sa har.

Kikade i mejlen nu pa morgonen, ush, det skulle jag inte ha gjort. Nu ar mina ogon helt roda efter all grat, precis innan jag ska borja jobba...
Snyggt!


Nu ska jag snart ut med hunden.
God Jul pa er alla!

/ Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0