California, here I come!

Sitter pa planet mot LA med halsomnt och feber. Haha, ar ju en bra borjan i alla fall, valdigt bra... host host..  

Fick bara fyra timmar somn i natt eftersom Emilia och jag inte kom hem fran jul gudstjanten forran 1 am och satt uppe och slog in hennes vardpappas julklappar till klockan 3, somnade runt 3.30 am och blev vackta av hennes pojkar kl 7.30 som var helt excited over att tomten hade varit dar och lamnat julklappar i deras stockings. Gasp, jo vi vet, gissa vem som agerade tomte halva natten...

Jag ar sa glad att jag fick uppleva en riktigt amerikansk jul med en riktig amerikansk familj, utan Emilas vardfamilj vet jag inte vad jag hade gjort. Ar sa djupt tacksam for det. Och gissa vad! Jag hade ocksa fatt julklappar i en helt egen rod stocking. Hur gulligt ar inte det!

Bilder ska jag forsoka lagga upp nar jag far chansen.

Ar helt omedveten om tiden har och har ingen aning om hur lange jag har flygt. Mobilen ar ju forstas avstangd och klockan pa datorn gar helt pa tok for fel.. Har sovit nastan hela resan men ar fortfarande sjukt trott.

/n

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej och tack så mycket för julhälsningen vi fick från dej!! ha så kul nu, har tänkt mycket på dig nu i jul ska du veta. Det blir nog bättre med hemlängtan när alla helgerna år över och det blir 2011 som du säger. Många kramar Monica Tomas hälsar

P.S Tänk, vad du får se Och uppleva mycket lite avundssjuka år vi!!!D.S

2010-12-26 @ 18:10:51
Postat av: Lotta

God Jul i efterskott !!! Tack för det fina julkortet!



Sänder mängder med julkramar från oss alla:

Zacki,Lotta & Dimman

2010-12-27 @ 17:39:15
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0