Break

Jag tar en paus fran bloggen nu...
Vet inte hur lange. Kanske tre dagar, kanske tre veckor.

Jag mar valdigt daligt jusst nu och kan inte kontrollera mina kanslor. Vet inte vad jag ska gorafor att stoppa tararna. Just nu har jag en valdigt stark kansla av att jag inte vill vara har. Och jag vill inte att det har ska vara en deppig blogg, jag vill ju att den ska vara glad och rolig, att ni ska kunna kanna gladje nar ni laser har. Inte dysterhet och oro. Tyvarr, men det ar bast sa har, i alla fall tills det gatt over. (om det gar over)

/ n


Kommentarer
Postat av: Cornelia

men kära du vad jobbigt!! Va synd att du känner så men det är inte lätt när man är så långt hemifrån heller.. Känns nästan som att jag känner dig nu eftersom jag följt din blogg ända sedan innan du åkte så om du vill prata så är det bara att höra av dig :)

2010-12-18 @ 18:58:30
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Elina

Förstår dig <3 Men kommer sakna att läsa om hur du har det! Hoppas att det snart vänder, men klart att det är tufft nu vid jul! Saknar dig och tänker massa på dig vännen <3<3

2010-12-21 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0