Places I want to see in USA

Lista på vad jag vill se och upptäcka i USA:

(Californien
: )
-San Fransisco
- LA
- Hollywood
- Walk of Fame
- Universial Studios
- New Port Beach
- San Diego
- Sea World






(Florida: )
- Miami
- Disneyworld



- Las Vegas
- Gran Canyon
- New York City
- Boston
- Washington DC
- Chicago
- Seattle
- Forks och andra coola twilightställen ;)
- Nigarafallen
- Baseballmatch
- NHL-Hockey
- Fotbollsmatch
- Fika på Starbucks
- Lära känna minst en amerikan
- Gå ut i NYC
- Hänga i centralpark
- Äta amerikanska pannkakor
- Äta Ben&Jerry´s
- Se minst en kändis ;)
- Gå på konsert
- Köpa converse
-Sådan där bilbio på parkering
- Hoppa fallskärm (om jag vågar)








Listan kan bli lååång, men det är i alla fall en början.
Kanske kommer jag inte kunna upptäcka alla dessa platser men då vet jag vad jag proriterar! ;)

/ n







Kommentarer
Postat av: marie

Låter helt underbart :D Riktigt grymma saker!

2010-08-07 @ 15:31:45
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0