Skype med Österrike

Har precis skypat med med min nyfunna vän från Österrike. Vi har mejlat fram och tillbaka en lång tid nu så det var en lustig känsla att äntligen se och höra varandra. Men det var riktigt kul. Vi snackade i ca 1 timme och tjugo minuter. Så ja, tiden går fort när man har roligt. ;) Och hon är så gullig och så trevlig, tror vi hade haft jättekul tillsammans i USA om vi hade bott tillräckligt nära varandra. Men nu ska hon bo i Pennsylvania. Not to far to see each other in NYC! Vi ska nog skypa en gång till innan vi ses på Frankfurt om ungefär en vecka. Som sagt, att ta steget och våga åka som au pair ger så många nya kontakter och vänner, svenska som internationella, redan innan man kommit iväg. Jag är så lycklig för att jag har tagit det här beslutet och även om jag försöker att inte ha för höga förväntningar så hoppas jag på att året kommer bli det bästa i mitt liv.


Ida, thanks for talking with me on skype today. It was so fun and I´m really looking forward to see you about seven days. :)


Sedan över till mitt nästa lilla projekt. Min ena värdbarn, flickan, fyller 6 år nästa vecka så jag har även denna gång fixat ihop en liten videograttis, fast nu med prinsesstema. Ganska underhållande faktiskt. Jag gillar min webcam starkt! ;)



See you soon!
/ n

Kommentarer
Postat av: Tinde

webcam är så roligt! alla effekter :)

2010-08-08 @ 23:43:36
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0