Att packa ner sitt liv

ÅH, jag är glad för att det känns så braaa just nu!
Har "testpackat" lite idag, inte allt, men i stort sett allt, och jag tror verkligen att det här kan funka, att jag faktiskt kan packa ner mitt liv en del av mitt liv i en enda resväska exklusive ett handbagage. Ska dela med mig av min packningslista sen när jag har organiserat upp den lite bättre, hehe. Men jag tror att jag kan lyckas, jag tror att allt kommer få plats, nästan allt!

En sak jag funderar på nu är min kamera. Jag kan ju knappast lämna systemkameran hemma när jag far ut på mitt livs äventyr och utmaning. Men det är lite klumpigt att ha med sig systemkameran på stranden eller när man är ute och shoppar, inte heller särskilt säkert. Nu för tiden har de flesta ganska bra kameror på sina mobiler, vilket är jättesmidigt ju. Men jag har inte en sådan bra utrustad mobil. Den har kamera, men bilderna blir inte bra direkt. Så, jag har tänkt och jag funderar på om jag kanske ska ta med mig familjen lilla digitalkamera också, om jag får lov till det vill säga. Alltså, blir det två kameror att hålla reda på i så fall. Men digitalkameran är ju ganska liten och tar inte så stor plats så det blir ju inte en särskilt tung börda. Ska tänka lite till och prata med familjen(tror det är no problemas, eftersom j&b också har en kamera) så får vi se sen. Men det lutar mot två. ;) ¨

/ n





15 DAGAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ska packa ner ditt liv i en väska så ska jag allt med i den där väskan och om det bara är en del av ditt liv så hoppas jag det är en ytterst liten del om inte jag ska med i väskan!

jag klarar inte av att tänka att det är så nära tills du åker! gaaah du är min bästa vän, hur ska jag klara mig ett år utan dig syster?!

looooooove you

2010-08-02 @ 02:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0