Presenter till familjen

Fraga fran Hanna:

vad köpte du till din familj :)?
Lycka till!


Svar: Tack Hanna. Jag ville inte beratta vad jag kopte till familjen innan de fatt presenterna eftersom jag ar van med min vardmamma pa facebook och ifall hon skulle hitta min blogg genom det. Da hade det inte varit nagon overraskning och inte lika kul langre. I alla fall, jag kopte foljande till min vardfamilj:


Varsin bok av Elsa Beskow oversatta till engelska till H och W.


Halsband fran Pearls for girls till H. (Bestallt fran www.scandinavianstuff.com)

Ocksa vattenfarger till Will, har ingen bild pa dem eftersom hon slog in det i butiken.



Till mina vardforaldrar kopte jag en diskhandduk fran Royal weeding Collection, tandsticksask med blabarsmotiv pa, made in Sweden. Kortlek med svenska motiv pa. Till sist smorknivar i tra som det star smor, ost och marmelad pa.

Vattenfargerna var valdigt uppskattade och barnen har redan barjat anvanda dem. H verkade bli jatteglad for halsbandet hon fick sa det kan jag evrkligen rekommendera. Bockerna har vi inte last an men de verkade vara forvantansfulla for att gora det nagon dag. Jag tycte personligen om iden med diskhandduken eftersom min vardfamilj har haft tre svenska au pairer fore mig. Det kungliga brolloppet ar sa pass aktuellt i Sverige att det kunde ingen av de kunnat ge.

Take Care!
/ n

Kommentarer
Postat av: Louise

Det känns JÄTTEBRA! Alla andra har ju börjat sina nya liv redan, skola och högskola har börjat och nu är det bara jag kvar typ. Så jag vill bara iväg! :)

2010-08-24 @ 11:16:32
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Monica Karlsson

Kram på dej Nathalie! Kul att se att du verkar trivas! Vi tänker på dej jättemycket / Monica och Tomas Farmor hälsar

2010-08-24 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0