Onsdag

Idag ar en bra dag, sa kanns det. Jag har skypat med bade Malin, Jossan och Bellan, mamma och Soren. Great! Finns sa mkt att snacka om nu och var verkligen skont att antligen fa ett livstecken fran er hemifran nu nar min hemlangtan borjat lagga sig och jag sakta men sakert borjar komma in i livet har borta. Jag och min vardmamma ovningskorde en liten stund idag ocksa, hon tyckte att jag snart ska ta bilen och kora en liten runda i omradet sjalv bara for att kanna pa det nagon gang forst innan jag tar ungarna med mig. En bra ide! Ikvall ser det ut som om det blir bio i Hartford med de andra au pairerna, vi far se hur det blir, de skulle hora av sig. I alla fall ser jag fram emot det! Kanns som om jag kommer in i mitt liv har mer och mer och jag gillar det starkare for varje dag som gar. Peppar, peppar. Bara inte hemlangtan slar till sa... ;p Och idag har jag varit ute och sprungit for forsta gangen i staterna, UNDERBART! Min vardmamma var sa snall att hon visade mig en runda jag kunde springa nar vi var ute och korde, sa jag tog mig runt de 5 kilometerna sedan utan problem. Uppforsbacke nastan hela sista biten, snacka om work out pass! Dar kommer jag springa igen och manga ganger till...
/ n


Kommentarer
Postat av: victoria

vad skönt att allt känns bra och har gått bra!! Jag måste också börja springa sen när jag kommer till usa, haha...

2010-08-26 @ 13:23:23
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: Korneliusemine

Nice site keep it up

2011-03-01 @ 16:19:28
URL: http://korneliusemine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0