One day left in Sweden

En dag kvar i Sverige och jag kan fortfarande inte fatta! 
Jag kan inte fatta att det är sista gången jag ser folk, jag vill inte fatta för det gör såå ont att lämna er! 

Haft en fin sista tjejkväll med Malin och Becca. Fick ett jättefint litet smycke av Malin ikväll i form av frihetsgudinnan i miniformat som jag ska hänga på ett halsband som jag fick i studentpresent. Tack gumman, ska alltid tänka på dig när jag håller i den. <3 Och vi har redan kommit på en massa saker som vi vill göra nästa år när jag är tillbaka, wihoo. Och förhoppningsvis hinner Malin komma till USA, även hon som au pair, innan det. ;)



Jag älskar er!

 

/ n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0