I am just fine!

Hello everybody!

Sa ledsen for att jag inte bloggat och uppdaterat pa sa lange. Kanner att jag ligger valdigt efter men har knappt haft nagon ledig tid och nar jag val ska satta pa datorn tar det ca en halvtimme innan jag kommer in pa internet, ja datorn ar segare an min dator hemma men jag ar glad att jag ens hare n dator, hehe. Jag har en massa bilder fran New York som jag ska visa er, bilder pa rummet osv. Ska forsoka finna tid till det senare i veckan. Barnen ska ivag med min vardpappa och campa i Maine den har veckan sa da ska min vardmamma lara mig allt jag behover lara mig och forhoppningvis far jag kanske tid over for att uppdatera er om allt som hant.

Men jag vill mest bara meddela att jag mar bra. Har traffat en massa andra au paier i omradet idag, Rene, en tysk au pair bjod med mig for att titta pa deras fotbollsmatch (soccer). De flesta var tyskar (suprise, hosthost) Men jag traffade en svensk kille, Marcus vilket var riktigt kul. Eftersom jag inte har snackat svenska sedan i fredags kandes det sa wierd. Haha. Vad hander om jag glommer bort svenskan ? tss.. Jaja, efter matchen akte vi alla till Mc Donalds for kaffe, glass, ja vad man nu an ville ha. Ar sa glad for att jag hande pa ikvall, sa skont att traffa lite manniskor och skaffa sig lite nya vanner.

Tack for alla era kommentarer, jag tanker pa er dar hemma varje dag och saknar er! Jag taker ocksa pa alla mina nya vanner fran au pair skolan. Jag hoppas ni har det bra och har installerat er val i era nya hem. Mamma, pappa och Jossan, jag har last era mejl, de varmer, tack, ska svara pa dem senare i veckan.

Imorgon ar min forsta arbetsdag, forsta dagen med barnen for myself. Onska mig lycka till!

Take care!
/ n

Kommentarer
Postat av: Kent

All lycka på din första arbetsdag. Det går säkert bra för dig.

Kram pappa

2010-08-23 @ 05:23:39
Postat av: Louise

Lycka till! Kul med en uppdatering,har kollat varje dag :P Men blogga bara när du själv vill och hinner, annars blir det lätt tråkigt för dej. Men du trivs bra än så länge? :D

2010-08-23 @ 09:47:48
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0