Can´t sleep

Kan inte sova, trots att mitt huvud snart sprängs.
För mycket tankar, alldeles för mycket tankar.

Två dagar kvar i Sverige, så hur ska de spenderas?

Lördag
... Gå en sväng på stan och fixa lite grejer, lämna tillbaka böcker på biblioteket m.m
... Träffa Karin. (förhoppningsvis föjer hon med mig på stan)
... Packa
... Försöka hinna träffa Hanna (syster) en liten stund.
... Träffa Malin och Becca på kvällen.

Söndag
... Sista passet på gymmet.
... Släktfika
... Packa det sista, slå in de sista presenterna till värdfamiljen.
... Kolla igenom viktiga papper en sista gång
... Säga hejdå


Säkerligen har jag glömt något. Menmen, i alla fall, om jag somna någon gång lär jag får ställa klockan imorgon. ;P

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0