Alla dagar kan inte vara en dans pa rosor

Idag ar ingen bra dag. Idag ar en sadan dag jag skulle kunna ta forsta, basta plan hem till Sverige igen.
Har gratit framfor skype med Malin och det kanns lite battre anda nu efterat. Men jag kan inte hjalpa att angesten infor morgondagen ar kvar, men klarade jag den har dagen ska jag val klara nasta ocksa. Orkar inte med detaljer just nu. For om nagra dagar kommer jag sakert kanna annorlunda anda.

/ n


Malin, tack for att du tog dig tid, jag behover dig har, typ NU! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade syster! Detta fixar du, okej? Du kommer ha såna här dagar, men tiden kommer gå snabbt där och försök njuta så mycket som det bara går. Jag älskar dig tusen gånger om!<3

2010-08-31 @ 16:07:33
Postat av: MOYA

Gumman! Finns alltid här för dig :) Älskar dig <3

2010-08-31 @ 21:03:23
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: moster Lotta

Vacker,stolt och helt UNDERBAR!! Vad klarar inte du?

Det som inte dödar, det stärker.

ÄLSKAR DIG!!!!

2010-09-03 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0